می توانید بیماری کلیه با کراتینین 3.6 معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید بیماری کلیه با کراتینین 3.6 معکوس

می توانید بیماری کلیه با کراتینین 3.6 معکوس شود؟ از سطح کراتینین می توانیم بدانیم که این بیماری در مرحله 3 بیماری کلیه وارد شده، در این مرحله بیمار علائم و عوارض تر، مانند ادرار پروتئین و ادرار خون رنج می برند، به طوری که آنها مشتاق به خارج از این بیماری را دریافت می باشد.
می توانید بیماری کلیه با کراتینین 3.6 معکوس شود؟
در واقع، مرحله 3 یک مرحله حیاتی در بیماری های کلیوی، در برخی از درجه آسیب همچنین کلیه شده است، اما هنوز هم وجود دارد در سمت چپ کلیه ها می تواند برخی به طور معمول کار. بنابراین با درمان به موقع، می توان آن معکوس شود. با این حال، اگر شما قادر نخواهد بود برای دریافت درمان به موقع، پس از آن نرخ معکوس خواهد شد به تدریج کاهش می یابد.
کراتینین بالا، که به معنی سموم بالا در بدن و همچنین منعکس کننده بسیاری از نفرون آسیب دیده اند. و پروتئین و خون در ادرار، که به معنی سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده اند. با گذشت زمان، در صورتی که بیمار می تواند بیماری خود را کنترل نمی موثر، آن را به بدتر می رود. چه چیزی بیشتر، آن را بافت های دیگر و یا اندام از طریق گردش خون تاثیر می گذارد.
چه درمان می تواند کمک بیمار به بیماری کلیوی برای درمان بیماری خود را؟
چینی سنتی گیاهی درمانی و سلول های بنیادی برای بزرگ رگ های خونی کمک می کنند و ترویج گردش خون و همچنین از بین بردن سموم که سپرده در منطقه کلیه، نتیجه دستیابی به یک هدف از درمان بیماری کلیه است. علاوه بر این، گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی می تواند کمک به بیمار جلوگیری از آسیب بیشتر از عملکرد کلیه و کنترل عوارض به طور موثر. در همین حال، آن را کمک می کند تا بیمار جلوگیری از بیماری ام اس بیشتر از عروق تمام بدن، و جلوگیری از تصادف قلبی است.
از بالا ما می توانید مطمئن شوید که اگر بیمار به بیماری کلیه با کراتینین 3.6 می تواند درمان سیستماتیک و علمی را در زمان دریافت، آنها ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود دریافت کنید. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان ما و یا می خواهید به کنترل بیماری های کلیوی خب، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: